Friday, April 29, 2011

IM HOT !

im HOT baby !
but not that kind of "HOT"
ni "HOT" dalam beb !
aku pegi beli mkanan tdi,
then aku letak lar atas meja
then aku pegi beli air
then aku dah beli air
guess what ???
makanan aku ilang..
cmtuh ja
yg ada pon,
nasi berlaukkn sayur bayam
that all
titik a.k.a noktah
noktah bgi perot aku arrr...
perot aku da nyanyi lagu 
"kuch kuch ho taheii"
sapa punya keja tah lar..
aku ase cm nk pengsan ja tdi
saja dya nk suh aku diet
pagi aku ta mam
mlm pon ta mam
memg kurus lar
laz2 nea ja aku mam

SADIS GILER WEH..
nea wat aku nk balik umah ja nea
kunk aku x pegi amik last paper kunk
( macam lar aku sanggup)




another thing make me feel "HOT"
DAMN HOT beb

aku punya paper final bis 1mei 2o11
apa dosa aku??
eiii..
mmbe aku balik suma 1 mei petg..
aku ja sangkut sini sesorg smpai 2mei tghari
uuhhh SPOOKY !
jom ank2 kita men aci sembunyi malam 1mei uh
saja nk cri pasai kn ?
sekali jumpa pak suir
xnk aku eja penuh..
sendiri mau eja lar :)


p/s : sesiapa yg curik nasik aku, aku sumpah kau jdi KFC kunk
cepat mintax maaf

No comments:

Post a Comment