Sunday, April 17, 2011






yay ! aksi lucah
like it !
wahaha...tulun lar...masih di jalan yg benar woii
btw, kegilaan aku kegilaan korg gak !
aku sngt suka "meraba"
nea baru sket..
kalo tgk yg selebihnya..
DUSH ! GEMPAK weh..
begitu jgk dorg..mcm aku jgk lar an..
nma pon kwn an??an??an?
start from baju ijau uh, aku,
gedik 1 gedik 2 gedik 3
nk aku INTROduce kn ka??
TA PAYAH !!
aku mlas g...wahaha..






ok NEXT TOPIC



ALIA DAMIA BATRISYA
my love my heart
eeii nea ank sedara aku yg ke -12
n nea lar pling mnjew nan aku
aku nea mmpu bertahan nan bebudak 2jam ja
hehe..pastuh aku bior ja budk uh ter"kapai2"
kejam an?? alar..baru BRUTAL an..hehe
mak aku ckp aku nea ta da bkat jdi mak org lgsung
mcm nk membunuh ja ha

aku nea well known as mak usu yg agk "SPOOKY"
tuh baru kak aku yg kta..
apa lak kta c kcik nea yer??? (still wondering)
cumel an dya..
tgk mak sedara lar weii (ops! prasan seketika ) (=


p/s : credited to my beloved bf
yg suka sngt bebudak (=






ok NEXT,




cer teka cer teka..
apakah binatang yg "sangt cumel" nea??
do u like it??
do you??
apa motif aku letak?
meh nk citer (wlaupon aku tawu korg memg ta kn bca punya)
B.A.B.*
yak ! aku benci if org sebot BAB1 a.k.a PIG
*tolonnggg larrrrr(trademark sy)......
.
kenapa nk jgk sebot bnda hina n haram cmnea??
cer tukar jdi "KUCING"
cumel pon cumel..
ta hina pon ta hina
ta haram pon ta haram
aku ta kisah kalo korg nk sebot
SHIT ! DAMN ! or DARN IT !
but please not B.A.B.*




ada yg kata aku B.A.B.* sekali
tawu apa jdi??

nea yg terjadi ha....
aku nangis teresak2 kot...
mak aku ta ajar pon sebot benda haram uh..
pastuh ada lak yg kta aku cmtuh..
tggu g ta nangis





ok skg..cer kita TRY
CER kiter tukar k..
BAB* convert KUCING
OTAX KAU convert BULU KETIAK KAU
BODOH KAU convert BIJAK KAU
GILER KAU convert WARAS KAU



kn sedap mata memndang..
sedap di dengar
sedap jgk di sebot
n sedap jgk bkal mak mentua nk dengar (=



No comments:

Post a Comment