Thursday, April 21, 2011

YEAH ! UJAN LAGI

new ideas came up
like this "ting tong"
or would it be like this "assalamualaikum, woi idea baru nea"
n then that Idea said "can i come in"
and i said "of couse u can "
here,


rainy rainy day
hurm..i love rain very much..
as much as i love my mom?
huhu..no way lar
love nea love lain


tpi kn...
ada stu ja i dont "love" bila ujan
hah nea ha...


PETIR
what else
LIGHTNING
THUNDER
like jetlag masok otak aku
yay ! aku xnk tggl kt KL
y??
sna menakutkn
aku taley sngt ngn petir nea..
kalo petir ja
menggigil aku ha
ta pon aku tutup telinga..
pena sekali aku tutup telinga
then ada sorg abg nea "adik, jgn tutup telinga, ta bguih"
uhh ! *_*
blur..kenapa???
eeiii..ta fham..tpi tuh lar aku wat bila petir
maaf abg yer,
can i say " do i care? aku takot lar ngek! "
ops ! kasar
"maaf abg, sy takot sebenrnya"
baru sopan sket 


p/s : so what should i do if there any lightning??





No comments:

Post a Comment