Tuesday, May 24, 2011

IM COOKING HERE


Believe it or not?
huhu..im not that nasty that I don’t know anything about cooking..
i know how to cook..
but not that pro..
with another “BUT”
if u call me PROsak..
yeahh ! that’s me..haha…
hurm..3 days stay at home..
nothing I can’t do..
I can’t even help myself to keep away from the word “BORING”
uhh ! creepy..somebody help me !
hurm..tgk menu jom..haha..aku masak koew teow goreng..



yeah ! I did it well..
but the judge still did not like it..

1st judge : too oily.
2nd little judge : maksu, pedas lar..

Huhu…kalo aku try nk masok junior masterchef tobat reject..
Apa pon, aku da cba yg terbaik an?
I still need to learn more and more..chayok3

Beside that, aku rajin kn jgk diri nea wat sandwich..
Sngt simple sandwich uh




Kalo lewat nk g keja or class pon sempat wat au
Balik nea, memacam aku ngidam..kalahkn org ngandung haa
Aku nak durian..then dad belikan..
Gedebuk ! hah amik kau..



5 biji kot..ta ckup jgk no comment
Then, aku nk plak mkn koew teow goreng abg joe
nea ha...terbaik :)


  
 
Ok dah settle..mission accomplish
Haha…apa lagi aku nk?
bnyk..
tapi tggu smpai aku berjaya dpatkan bnda uh

No comments:

Post a Comment