Friday, May 13, 2011

lepak ja

13 Mei 2011

Aku hang-out with sara and membe2 dya..aku ikot ja..
yela..syang kawan katakn ..
aku letih sngt..tpi kuar jgk..cean sara..
btw,aku kaur g ane ari nea?
aku g lepak prade yg sememangnya ta da apa…
then, keta pancit..
nea sementara tggu keta siap








then baru lar g fair..
tgk2 baju baru :)



then mam ice cream..selalu aku beli vanilla..
ntah ase nk tukar choco-top plak..
sbb tuh lar aku mam comot..hehe..



Then aku terserempak kak aku..


hah ! bermula lar idea jahat aku..
aku col mama “ mama, adik balik lambat sket..adik follow akak “..
 Then aku dapat lar green light..wat apa g pastuh?
huhu..bowling lar..
Then, kak aku nk karok lak..
so, aku ikot ja..yela suara kak aku tuh sedap..
aku nea apa?sekali aku nanyi sah retak bangunan uh..hahaha..
sbb tuh aku ta minat karok.
tpi da org belnja..hehe..on ja..
pastuh baru lar balik umah..letih lagi..

No comments:

Post a Comment